E-mail marketing giver overskud

Overskud i dit regnskab og muligheden for at nå flere markeder.
Jeg vil høre mere

Statistikken taler for sig selv

Du bør, allerede idag, overveje om du kan få mere ud af dine maillister.

%

Segmenterede e-mails, har 14,32% højere åbningsrate end ikke-segmenterede e-mails. i gns. Det er ofte højere.

Kilde: Mailchimp, 2016

%

E-mails med en personlig emnelinie, har 44% højere åbningsrate end ikke-personlige emnelinier

Kilde: Statista, 2016

%

49% af virksomhedsejerne i små virksomheder, ved ikke hvordan deres data kan benyttes til e-mail.

Kilde: Constant Contact, 2016

Lave omkostninger

God markedsføring kan være dyrt og kræver 3. parts løsninger. Du har alletiders mulighed for at markedsføre dig eller din butik på en utroligt omkostningseffektiv måde, med e-mail markedsføring.

Du ejer din mailliste og har fuld kontrol over den. Det giver dig alle muligheder for at styre mængden af indhold til dine modtagere.

Kom godt igang med din e-mail markedsføring og se at det virker allerede idag.

Nå alle dine markeder

Dine markeder kan være svære at nå. Måske opererer du i flere lande eller med forskellige kundetyper som eks. B2B eller B2C. 

Med e-mail kan du nå dem alle fra samme platform. Nogle markeder kan være dyrere end andre at nå med traditionel markedsføring. Med e-mail betyder det ikek noget om modtager sidder på adressen ved siden af dig eller et sted i Østen.

Få dine modtagere til at åbne og interagere

Dit første mål i din e-mail markedsføring, må være at få modtagerne til at åbne.
Når først modtagerne har åbnet mailen, kan du have mange delmål. Klik på et bestemt link, køb en bestemt vare, svare tilbage eller noget helt 3.

Interaktion med dit nyhedsbrev vidner om kvalitet. Kvalitet belønnes både af modtager, e-mailplatforme og dine modtageres spamfilter.

Lad mig ringe til dig

Udfyld formularen herunder, så ringer jeg til dig

Du kan også ringe til mig

Ring på 7199 0994

Top of mind

E-mail har en enorm branding værdi, hvis det er udført korrekt. Du har sikkert hørt om Top of mind før, men hvordan bliver man lige top of mind?

Det gør man ved at huske omverdenen på at man eksisterer. 

Til det formål, er Automatiske e-mails oplagte. Skriv en række rigtig gode e-mails tilpasset en række handlinger foretaget af modtager.

Herefter skal dine automatiske e-mails opsættes og herfra vil du kunne se dine e-mails arbejde for dig.

Mål- og analysérbart

E-mail er meget analysérbart. Du kan tracke alt hvad der foregår på de afsendte e-mails. Det giver grundlag for en effektiv og analytisk tilgang ti ldin markedsføring, som du ikke får med tv-, radio- og avisreklamer

Et forløb med Kommunikativet er først afsluttet, når vi har set data og performance på det udførte arbejde og lavet de justeringer der skal til.

Vi ser på dataene i måneden efter implementering og tager en dialog med dig om resultaterne,

Nå dit audience

Google Adwords, Google Shopping, remarketing, Facebook…

Hvor mange af ovenstående kender du prisen på? Ved du hvor hvor stor en ROI(Return on Investment) du har? Ved du hvor mange du når ud til, inden du går igang?

Med e-mail markedsføring, er du uafhængig af 3. parts algoritmer. Det du skal koncentrere dig om, er at lave gode e-mails, som modtagerne ønsker at modtage og dermed ikke ende i spamfiltrene

Facebook: Kommunikativet

info@kommunikativet.dk