Sæt din marketing på autopilot og sælg

Vækst med Automated e-mail marketing
Tryk her - så ringer jeg til dig

Du skriver gode e-mails allerede

Du skriver garanteret allerede gode e-mails til dine modtagere.

Det skal du blive ved med, men har du overvejet, at dine mails med det gode indhold, som brander dig og din virksomhed, ikke sendes til kommende modtagere af dit nyhedsbrev?

Hvorfor ikke bruge Automatiske e-mails, så du sikrer at enhver ny tilmelding til dit nyhedsbrev, modtager det indhold som du har brugt tid på at udforme?

Styrk relationen til alle kommende modtagere, ved at automatisere din branding. 

Du skal stadig skrive hvert nyhedsbrev, men hvis du automatiserer disse e-mails, er det ikke kun dine eksisterende modtagere der får glæde af indholdet og du vil i fremtiden se dit nyhedsbrev, skabe værdi for dig gang på gang.

Kilde: Radicati

E-mail er x5 mere effektivt end Facebook

Vidste du at; et budskab har 5 gange større sandsynlighed for at blive set via e-mail end via facebook?

Dine kunder bliver udsat for at hav af budskaber, hver eneste dag. 

Det handler derfor om at skille sig ud eller levere buskabet på en platform, hvor det ikke drukner i kattevideoer, memes eller reklamer.

Den platform du leder efter, er e-mails. 

I modsætning til Facebook og andre sociale medier, så påvirkes indbakken ikke af hvad dine venner har set, kommenteret, liket eller andet. 

Din modtager har selv ønsket at få dit indhold – husk det.

%

Højere åbningsrate med personlig emnelinie

Kilde: Campaign Monitor, 2016

Gør det personligt

De fleste modtager, dagligt, e-mails som på den ene eller anden måde, vil forsøge at sælge.

Derfor gælder det om, at gøre førstehåndsindtrykket, så interessant som muligt. Den opgave, består af en række muligheder, som bør testes.

Emnelinier, afsendernavn, preview tekster, smiley eller ej osv.

Du bør teste din liste for, hvordan du får de bedste åbningsrater og herefter CTR(Click Through Rates)

Du kan splitteste dine kampagner og derigennem lære, hvordan netop dine modtagere helst vil tiltales og hvor meget emnelinien skal “peppes op”. Det vigtige er at modtagerne åbner og finder indholdet i tråd med det forventede.

Dernæst skal indholdet, naturligvis, skabe værdi for både modtager og afsender.

Facebook: Kommunikativet

info@kommunikativet.dk