Automatisér din e-mail marketing

Så vækster du din forretning automatisk
Kontakt mig her
1:44

Investér i automatiske e-mails – det kan betale sig

Der er rigtig mange måder, du kan markedsføre dig selv eller din forretning. Man skal holde tungen lige i munden, når man skal finde ud af, hvor pengene er givet bedst ud.

Ifølge Campaign Monitor, får du 44 kroner for hver krone du investerer i e-mail marketing.

Det er nok ikke helt løgn.

Automatiske e-mails opsættes 1 gang og kører derefter konstant, medmindre du stopper den.

Du får en masse data og kan løbende optimere dine automatiske e-mails. Det hjælper Kommunikativet dig også med

Få dine kunder til at åbne

Højere åbningsrater med Automatiske E-mails

Automatiske E-mails kan give dig langt højere åbningsrater end du kender det fra “bulk” e-mails. Altså e-mails som er sendt til en bred skare af modtagere.

Det er muligt, fordi vi opsætter dine e-mails til at ramme modtagere der har foretaget EN bestemt handling som resulterer i afsendelse af ET bestemt nyhedsbrev, som er skrevet præcis til dette segment af kunder.

Det bliver derfor et super-aktuelt nyhedsbrev, som rammer modtagerens interesse her og nu. Du sikrer på denne måde, at det flow af e-mails der rammer dine modtagere, rammer præcist og optimerer dine konverteringer og minimerer risikoen for at blive markeret som spam.

Dine modtagere har forskellige interesser, selv indenfor din niche, og derfor er segmentering en utrolig vigtig del af din markedsføring. Med intelligente automatiske e-mails, sker segmenteringen automatisk, da den er triggerbaseret og altså afhænger af en handling hos modtageren – eller mangel på samme.

%

Højere CTR med Automatiske e-mails

Højere CTR med Automatiske E-mails

Når modtager endelig har åbnet dit nyhedsbrev, så ønsker du at modtager interagerer med indholdet.

Uanset hvad dit buskab er, så vil du sandsynligvis gerne have læseren til at foretage en handling. Det kan være at man besøger en bestemt hjemmeside, svarer på et spørgeskema eller køber noget i din webshop.

Du vil have læseren til at trykke på dit link.

Med segmenteret indhold, er Click Through Rates oftest langt højere end almindelige “bulk” e-mails.

Det er en naturligt – det er jo netop en stærkt segmenteret e-mail. 

Du kan sagtens lave stærke segmenteringer, på dit almindelige nyhedsbrev, men du kommer til at bruge mange timer på et nyhedsbrev som sendes én gang istedet for at producere en e-mail som kan give dig konverteringer igen og igen automatisk.

Facebook: Kommunikativet

info@kommunikativet.dk